Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.medaksklep.pl prowadzony jest przez Magdalenę Musiał, właścicielkę firmy

MEDAK Magdalena Musiał

90-004 Łódź

Ul. Piotrkowska 102/20U

NIP: 727-191-28-11

REGON: 368358423

2.Kontakt

Tel: 513-456-586

e-mail: medaksklep@gmail.com

formularz zgłoszeniowy

3.Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży prowadzonej przez sklep internetowy www.medaksklep.pl.

4.Regulamin sklepu jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.medaksklep.pl.

5.Usługodawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, które polega na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania oraz modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Aby uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń Usługobiorca powinien stosować właściwe środki techniczne, minimalizujące ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe oraz zaporę sieciową typu firewall.

II. DEFINICJE

Zawarte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

DNI ROBOCZE – to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy

FORMULARZ REJESTRACJI – graficzny interfejs sklepu internetowego pozwalający Usługobiorcy założenie Konta

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – graficzny interfejs sklepu umożliwiający Usługobiorcy złożenie zamówienia. Zawiera dane Usługobiorcy, dane Towarów dodanych do koszyka sklepu internetowego oraz ogólne warunki Umowy Sprzedaży

KLIENT – to osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną – która zawiera Umowę Sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym

KODEKS CYWILNY- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

KONTO – to część Sklepu Internetowego przydzielona Klientowi, dzięki któremu może on dokonywać określonych działań w jego ramach.

KONSUMENT – to Klient w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu Cywilnego

NEWSLETTER – to Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcom odbierania za pomocą poczty e-mail automatycznych, cyklicznych informacji o Towarach, promocjach oraz nowościach w Sklepie Internetowym Usługodawcy

PRZEDSIĘBIORCA – to Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu Cywilnego

REGULAMIN – to niniejszy dokument

TOWAR – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym

SKLEP INTERNETOWY – to serwis internetowy Sprzedawcy, znajdujący się pod adresem www.medaksklep.pl

SPRZEDAWCA – Magdalena Musiał prowadząca działalność gospodarczą  MEDAK Magdalena Musiał wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra Gospodarki pod adresem: 90-004 Łódź, ul. Piotrkowska 102/20U, NIP: 727-191-28-11, REGON: 368358423

UMOWA SPRZEDAŻY – jest to umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawarta pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem

USŁUGI – to usługi świadczone drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.)

USŁUGOBIORCA = Klient

USŁUGODAWCA = Sprzedawca

USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – Ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, Nr 827)

USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm)

ZAMÓWIENIE – jest to oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru ze Sprzedawcą

III. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.MEDAKSKLEP.PL

1.Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Usługobiorca, następujących minimalnych wymagań technicznych:

  • komputer, laptop bądź urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
  • dostęp do poczty elektronicznej,
  • przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 bądź nowszej, Firefox w wersji 28.0 bądź nowszej, Chrome w wersji 32 bądź nowszej, Opera w wersji 12.17 bądź nowszej, Safari w wersji 1.1. bądź nowszej,
  • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

2.Korzystanie ze Sklepu Internetowego to każda czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie Internetowym.

3.Klient zobowiązany jest między innymi do:

  • niedostarczania oraz nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w taki sposób, aby nie zakłócać jego funkcjonowania. W szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania i urządzeń,
  • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie bądź umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Usługodawcy,
  • korzystania z treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu Internetowego oraz z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. USŁUGI W SKLEPIE INTERNETOWYM

1.Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług.

2.Usługi  świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

3.Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu przez Klienta rejestracji.

4.Rejestracja następuje poprzez wypełnienie oraz zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony. Usługobiorca może w każdej chwili, nie podając przyczyny, usunąć konto korzystając z przycisku „Usuń Konto” lub przez przesłanie do Usługodawcy stosownego  żądania usunięcia Konta, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres medaksklep@gmail.com lub pisemnie na adres korespondencyjny firmy: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 92/90

5.Newsletter - Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. W tym celu Klient powinien podać prawidłowy adres poczty elektronicznej oraz aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Usługobiorca w dowolnym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega ona rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Usługobiorcę żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.

6.Zamówienie zostaje złożone w Sklepie Internetowym poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych i godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Usługobiorca zobowiązany jest:
  • podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę oraz ilość wybranego

  • wybrać sposób dostawy spośród sposobów dostawy proponowanych w Sklepie Internetowym

  • wybrać formę płatności spośród sposobów płatności podanych w Sklepie Internetowym

  • podać następujące dane potrzebne do realizacji Zamówienia: imię i nazwisko, adres ( ulica, numer ulicy, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto) numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.

7.Usługodawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów, promocji i wyprzedaży, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu Internetowego. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

8.Klient będący Konsumentem każdorazowo po złożeniu Zamówienia informowany jest o potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące:

  • opisu przedmiotu Zamówienia,

  • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli takowe występują),

  • wybranej metody oraz terminu płatności,

  • wybranego sposobu oraz czasu dostawy,

  • danych kontaktowych Klienta,

  • Regulaminu,

  • sposobu kontaktu ze Sprzedawcą i jego danych rejestrowych,

  • zawarcia Umowy oraz że pociąga ono za sobą obowiązek zapłaty za złożone Zamówienie,

  • pouczenie o prawie odstąpienia od Umowy jakie przysługuje Klientowi wraz z jego wzorem.

V. PROCEDURA ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1.Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Klientem po uprzednim złożeniu zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym

2.Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

3.Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

4.Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

5.Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej poprzez wypełnienie Formularza zamówienia  i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeśeli na podany przez niego adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia. Zamówienie to stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.

6.Zamówienie zostaje złożone w Sklepie Internetowym poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych i godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Usługobiorca zobowiązany jest:

  • podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę oraz ilość wybranego
  • wybrać sposób dostawy spośród sposobów dostawy proponowanych w Sklepie Internetowym
  • wybrać formę płatności spośród sposobów płatności podanych w Sklepie Internetowym
  • podać następujące dane potrzebne do realizacji Zamówienia: imię i nazwisko, adres ( ulica, numer ulicy, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj) numer telefonu kontaktowego oraz adres e-mail.

7.Usługodawca informuje Usługobiorcę drogą elektroniczną o tym, iż zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony przez Klienta Towar. Całkowita wartość Zamówienia, każdorazowo podawana jest przez Sprzedawcę.

8.Klient będący Konsumentem każdorazowo po złożeniu Zamówienia informowany jest o potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące:

  • opisu przedmiotu Zamówienia,
  • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli takowe występują),
  • wybranej metody oraz terminu płatności,
  • wybranego sposobu oraz czasu dostawy,
  • danych kontaktowych Klienta,
  • Regulaminu,
  • sposobu kontaktu ze Sprzedawcą i jego danych rejestrowych,
  • zawarcia Umowy oraz że pociąga ono za sobą obowiązek zapłaty za złożone Zamówienie,
  • pouczenie o prawie odstąpienia od Umowy jakie przysługuje Klientowi wraz z jego wzorem.

9.Umowa pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy. W wiadomości tej Klient akceptuje treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.

VI. CENA, METODA I TERMIN PŁATNOŚCI

1.Ceny Towarów widocznych na stronach Sklepu Internetowego podane są w walucie polskiej i są cenami brutto. Sprzedawca nie jest płatnikiem podatku VAT ze względu na zwolnienie podmiotowe (wysokość obrotu).

2.Sprzedawca nie ma obowiązku wystawienia dowodu zakupu (paragonu fiskalnego) jeśli sprzedaż dokonana jest w Sklepie Internetowym. Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących Dz.U. z dnia 28-12-2017 poz. 2454.

Potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży jest złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym

3.Na życzenie Klienta Sprzedawca może wystawić fakturę bez VAT. W Formularzu zamówienia Klient powinien podać kompletne dane, niezbędne do wystawienia faktury bez VAT

4.Metoda płatności:

przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy

MEDAK Magdalena Musiał

mBank: 74 1140 2004 0000 3902 7710 7511

5.Termin płatności:

Klient zobowiązany jest do dokonania wpłaty za zamówienie w terminie do 5 dni kalendarzowych od momentu zawarcia Umowy sprzedaży. W przypadku braku wpłaty w terminie, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania bądź usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu ma prawo odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VII. SPOSÓB, TERMIN I CENA DOSTAWY

1.Czas oczekiwania na wysyłkę podany jest przy każdym Towarze w Sklepie Internetowym

2.Czas oczekiwania na przesyłkę to czas kompletowania, przygotowania Towaru do wysyłki oraz czas dostarczenia przesyłki przez firmę dostawczą. Termin ten rozpoczyna się od momentu zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy wpłaty dokonanej przez Klienta – zgodnie z Umową sprzedaży.

3.Klient ponosi koszty dostawy Towaru, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej.

4.Dostawa Towaru zamówionego przez Klienta dostępna jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej

5.Koszty i sposoby wysyłki są następujące:

  • POCZTA POLSKA 18,00 zł
  • paczkomat inPost 18,00zł

Darmowa dostawa od 299zł

6. W przypadku nieodebrania przesyłki przez kupującego - koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi kupujący. Koszty naliczone zostaną według cennika przewoźnika.

VIII. REKLAMACJE

1.Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Towar bez wad.

2.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z Umową sprzedaży w przypadku jej stwierdzenia w terminie do dwóch lat od momentu wydania Towaru Klientowi.

3.Klient traci uprawnienia do reklamowania Towaru, jeśli przed upływem dwóch miesięcy od momentu stwierdzenia wady nie zawiadomi o tym fakcie Sprzedawcy.

4.Sprzedawca odpowiada za wady Towaru wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi (art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). W takim przypadku koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedawca.

5.Sprzedawca odpowiada za wady Towaru wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą z wyłączeniem rękojmi. W takim przypadku koszt dostarczenia Towaru ponosi Klient.

6.Reklamacje należy kierować na adres siedziby firmy MEDAK (pkt. I poz.1 Regulaminu), na adres e-mail: medaksklep@gmail.com lub poprzez formularz zgłoszeniowy.   

7.Reklamacja powinna zawierać: datę zakupu Towaru, datę stwierdzenia wady Towaru, opis wady Towaru, okoliczność powstania wady Towaru, żądania Klienta co do sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową Sprzedaży, oświadczenie o obniżeniu ceny Towaru lub odstąpienie od Umowy Sprzedaży.

8.Jeżeli Sprzedawca nie odniesie się do żądań Klienta w terminie do 14 dni kalendarzowych, oznacza to że żądanie to uznał.

9.Towar  zwracany powinien być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.

10.Towar  wadliwy powinien zostać dostarczony na adres Sprzedawcy: 90-004 Łódź, ul. Piotrkowska 102/20U.Jeśli jest taka możliwość powinien zostać dołączony dowód zakupu.

11.Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania wadliwego Towaru i pełnej dokumentacji.

12.W przypadku stwierdzenia braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od jej złożenia.

IX. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI ORAZ DOCHODZENIE ROSZCZEŃ

1.Klient będący Konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

  1. Może wystąpić z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej
  2. Może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o wszczęcie mediacji w sprawie wszczęcia polubownego rozwiązania zaistniałego sporu.
  3. Może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumer/Odr/
  4. Może uzyskać bezpłatną pomoc od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona praw konsumenckich (np. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, Federacja Konsumentów)
  5. Stowarzyszenie Konsumentów Polskich – porady udzielane są pod adresem e-mail: porady@dla konsumentów.pl
  6. Federacja Konsumentów – porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800-007-707.

X. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od tej Umowy bez konieczności podania przyczyny - w terminie do 14 dni kalendarzowych. Przy czym do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy.

2.Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie lub korzystając ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (Załącznik nr 1 Regulaminu).

Do oświadczenia o odstąpieniu od umowy należy załączyć dowód zakupu.

3.Termin 14-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4.Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zobowiązany jest do przesłania na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

5.Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    1. świadczenia usług, kiedy Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od tejże Umowy;
    2. Umowy, w której cena bądź wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta bądź służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu bądź mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeślili opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    8. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy bądź konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
    9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
    10. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
    11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

6.W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co obie strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a zakupiony Towar powinien zostać zwrócony na adres Sprzedawcy.

7.Sprzedawca niezwłocznie. lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu - przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. Uzależnione jest to od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Wyjątkiem jest sytuacja, w której Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8.Jeśli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9.Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść tenże koszt.

XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Usługodawca jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień Regulaminu. Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady polityki prywatności, które opublikowane są na stronach Sklepu Internetowego. Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Treści w Sklepie Internetowym publikowane są w języku polskim

2.Umowy zawierane w Sklepie internetowym zawierane są w języku polskim

3.Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej i strony internetowej Sklepu Internetowego, majątkowe prawa autorskie należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

4.Wszelkie prawa do formularzy, logotypów i zdjęć należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

5.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu. O zmianach tych Klient zostanie poinformowany poprzez informację na stronie głównej Sklepu Internetowego.  Termin wejścia w życie zmian będzie nie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W przypadku, kiedy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Skutkować to będzie rozwiązaniem Umowy.

6.Jeżeli pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Konsumentem  powstanie spór, będzie on poddany sądom  właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

7.Jeśli pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, będącym Przedsiębiorcą powstanie spór, będzie on poddany sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

8.Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu naruszenia praw Klienta

9.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta i inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 


Produkt dodano do koszyka
Ilość:
W sumie:
Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w koszyku.
Produkty:
Dostawa:  To be determined
W sumie:
Wróć do zakupów Idź do kasy